Hoe werkt een bestelling ?

Bestellen. U kunt onze producten bestellen door het gewenste product aan te klikken. Vervolgens selecteerd u de maat en klikt u op ‘In winkelwagen’ .

Winkelwagen. Wanneer u uw keuze heeft gemaakt, wordt door het aanklikken van de knop “in winkelwagen” het product in uw winkelwagen geplaatst. U kunt hier het aantal aanpassen en de knop “winkelwagen bijwerken” aanklikken.

Kassa. Om naar de kassa te gaan kiest u voor 'Bestelling afronden'

Gegevens. Hier kunt u kiezen om af te rekenen als gast of door u te registreren. Of in te loggen als bestaande klant. Dan gaat u naar een veld waar u uw gegevens kunt invullen. Wanneer het afleveradres anders is dan het factuuradres kunt u dat aangeven door 'Verzend naar een ander adres' aan te vinken.

Verzendmethode. Hier staat standaard Post NL aangevinkt.

Betaalmethode. U kunt kiezen voor Sisow ( Ideal, Bancontact of Sofort), Paypal, AfterPay (achteraf betalen), Vooruitbetalen / Betalen op rekening.

Bevestingspagina. Als laatste gaat u naar de bevestingspagina. Als de bestelling correct is verlopen vinkt u het hokje aan dat u akkoord gaat met de algemene voorwaarden en klikt u op 'Plaats bestelling' daarna ontvangt u een bevestigings mail.

Wat zijn de prijzen?

De prijzen in de webshop zijn in euro, inclusief BTW. Op de factuur die u na de bestelling van ons ontvangt worden de kosten van het product en de eventuele verzendkosten vermeld. 

Prijswijzigingen en typefouten zijn voorbehouden en kunnen ten alle tijde aangepast en gecorrigeerd worden.

Hoe lang is de levertijd?

De levertijd van de bestelde producten verschilt per artikel. Wij zullen onze uiterste best doen de producten binnen 5 werkdagen bij u te bezorgen.  Bijna altijd is dit mogelijk en vaak zelfs sneller. Uw bestelling word altijd binnen 5 werkdagen in behandeling genomen. Na uw bestelling houden wij u via de email op de hoogte van de status van uw bestelling. Indien mogelijk maken we met u afspraken m.b.t. afleveradres en/of afleverdatum.  

Wat zijn de betalingmogelijkheden?

IDEAL

Wat is iDEAL?

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, Fortis, Postbank, Rabobank of SNS Bank dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent.

Hoe werkt iDEAL?

Betalen met iDEAL doet u in een paar stappen: U bestelt een product Kies iDEAL als betaalmethode Selecteer de bank waar u uw bankzaken al online regelt U komt direct in het bekende internetbankierprogramma van uw bank. De relevante gegevens van uw aankoop zijn al ingevuld Op de voor u bekende manier keurt u de betaling goed U ontvangt een bevestiging van uw bank U keert terug naar de webwinkel, bestelling en betaling geslaagd! 

Hoe werkt Bancontact / Mistercash?

Met Bancontact/Mister Cash kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankoop bij ons afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van Bancontact/Mister Cash, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden of speciale software moet installeren.

Betalingen met Bancontact/Mister Cash gebeuren zoals dat bij credietkaarten het geval is aan de hand van het nummer en de vervaldatum van de kaart maar ze gebruiken tegelijkertijd het veiligheidssysteem van webbanking (internetbankieren).
De eerste fase verloopt  zoals bij een creditcard: gegevens en kaartnummer intikken (dat nummer staat op de laatste generatie kaarten).
In een tweede fase moet de kaarthouder zich in een beveiligd scherm van zijn eigen bank identificeren, zoals dat ook bij internetbankieren gebeurt.

Hoe werkt Sofort Banking?

U bestelt een product Kies `Sofort`, U klikt op de knop `Volgende`. U kiest de naam van uw bank.
`Sofort` leidt u, met de gegevens van uw bestelling, naar de pagina voor internetbankieren.
U bent nu zonder pottekijkers, alléén in de beveiligde omgeving van uw eigen bank.

U vult daar uw rekeningnummer, PIN- en TAN-code in.
Zodra u de betaalprocedure eindigt meldt uw bank aan `Sofort` hoe de betaling is afgelopen.
`Sofort` geeft dat onmiddellijk door aan de webwinkel.

De webwinkel geeft de bestelling dadelijk vrij als `Sofort` meldt dat de betaling is voldaan.

Vooraf overmaken?

U kunt uw aankopen vooraf overmaken door het verontschuldigde bedrag te storten op rekening nummer 5059790 t.n.v. Spaansesloffen.nl Zwolle. Vanaf het moment dat wij het bedrag op onze rekening hebben worden direct uw artikelen verzonden.

Paypal:
In de bevestigings e-mail wordt aangegeven dat het verschuldigde bedrag door ons is ontvangen via PayPal. Vervolgens wordt vermeld dat wij uw bestelling in behandeling nemen en dat de bestelling via TNT Post verzonden wordt. Zodra de bestelling door ons is verzonden, krijgt u hiervan per e-mail bericht.

Levering onder rembours:

Indien u kiest voor levering onder rembours, dan betaalt u uw bestelling op het moment van aflevering. U betaalt het aankoopbedrag vermeerderd met de eventuele transport- en rembourskosten rechtstreeks aan de chauffeur van de bezorgdienst op het moment dat u de bestelling in ontvangst neemt.

Met digitale acceptgiro uw online bestelling betalen via AfterPay

AfterPay voert voor Deklompenman.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale acceptgiro van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij Deklompenman.nl betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van € 150.00 als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay kunt u betalen tot een bedrag van € 150.00

Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.